800.000+ klanten
27 vestigingen
92% beveelt ons aan
Home Zakelijk Klantenservice zakelijke verzekeringen

Klantenservice zakelijke verzekeringen

Via onderstaande link kunt u een wijziging doorgeven.

apple store en google play

Mijn polismap

Heeft u via ons kantoor een polis bij Voogd & Voogd verzekeringen lopen? Dan kunt u uw polissen ook via een app inzien. Daarnaast kunt u een wijziging of een schade via de app melden.

Direct inloggen in de mijn.polismap

U kunt hier direct inloggen in uw polismap. Klik hier om in te loggen.

App downloaden

Download ook de mijn.polismap app (uw eigen app, Polismap). De mijn.polismap app is geschikt voor smartphones en tablets en is te downloaden in de App Store en Google Play.

Inlogcode mijn.polismap

Bij het afsluiten van een verzekering bij Voogd & Voogd verzekeringen krijgt u per e-mail uw inlogcode toegezonden.

E-Inlogcode kwijt

Bent u uw inlogcode kwijt? Klik dan hier om een nieuwe code aan te vragen.

Schade melden

Heeft u een schade? Dan kunt u deze online melden via onderstaand formulier. Heeft u met spoed een sleepdienst nodig? Op uw groene kaart vindt u het telefoonnummer van de hulpdienst waarbij uw verzekeringsmaatschappij is aangesloten.

Wanneer u dekking heeft voor ruitschade, kunt u een ruithersteller inschakelen die op uw groene kaart staat. In de meeste gevallen zal de ruithersteller de schade afwikkelen met uw verzekeringsmaatschappij.

Klik hier om een schade online te melden.

Telefoonnummers

Voor hulp bij het vergelijken of afsluiten van verzekeringen zijn onze medewerkers bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Algemeen telefoonnummer

030-6883700

Afdeling Offerte

030-2192094

Afdeling Financiën

030-2192095

Afdeling Schade

030-2192098

Adres

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein

Postadres

Postbus 63
3400 AB IJsselstein

E-mailadres

info.online@alpina.nl

Klacht melden

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Alpina niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de
Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

We zijn bereikbaar via Chat, Whatsapp, telefoon of e-mail

Neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten.
Wij zijn er van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 18:00.

neem contact op