Klacht melden
Mocht u een klacht hebben over ons kantoor, dan is onze klachtenprocedure als volgt:
Klacht melden
U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons melden:
- Online via bovenstaande link
- Per post
- Per fax
- Per e-mail
Wij zullen binnen 2 werkdagen de ontvangst van uw klacht bevestigen en binnen 14 dagen een oplossing bieden.
Als u het niet eens bent met onze oplossing, dan kunt u de klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Klacht over een verzekeringsmaatschappij
Het is mogelijk dat u een klacht heeft over de verzekeringsmaatschappij. In dat geval heeft u twee mogelijkheden:
- U stuurt de klacht naar ons kantoor en wij zorgen dat deze bij de juiste maatschappij en afdeling terecht komt.
- U stuurt uw klacht rechtstreeks door naar de maatschappij.
Klacht melden bij Kifid
Heeft u bij ons een klacht ingediend, maar bent u het met de uitkomst niet eens? Dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij het Kifid.
Klacht melden bij Thuiswinkel
Wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg keurmerk. Mocht u een klacht over ons hebben, dan heeft u ook de mogelijkheid om bij dit keurmerk een klacht in te dienen.