Klacht melden

Mocht u een klacht hebben over ons kantoor, dan is onze klachtenprocedure als volgt:

Klacht melden

U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons melden:

  • Online via bovenstaande link
  • Per post
  • Per fax
  • Per e-mail

Wij zullen binnen 2 werkdagen de ontvangst van uw klacht bevestigen en binnen 14 dagen een oplossing bieden.

Als u het niet eens bent met onze oplossing, dan kunt u de klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Klacht over een verzekeringsmaatschappij

Het is mogelijk dat u een klacht heeft over de verzekeringsmaatschappij. In dat geval heeft u twee mogelijkheden:

  1. U stuurt de klacht naar ons kantoor en wij zorgen dat deze bij de juiste maatschappij en afdeling terecht komt.
  2. U stuurt uw klacht rechtstreeks door naar de maatschappij.

Klacht melden bij Kifid

Heeft u bij ons een klacht ingediend, maar bent u het met de uitkomst niet eens? Dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij het Kifid.

Klacht melden bij Thuiswinkel

Wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg keurmerk. Mocht u een klacht over ons hebben, dan heeft u ook de mogelijkheid om bij dit keurmerk een klacht in te dienen.

Klacht melden via het ODR Platform

Vanuit Europa is er een ‘Online Dispute Resolution (ODR) Platform’ opgericht. Alle webshops in Europa die aan consumenten verkopen, moeten hiernaar verwijzen. U heeft de mogelijkheid om via het ODR Platform een klacht in te dienen.