Consumenten positiever over schadeverzekeraars

6 oktober 2012

Consumenten positiever over schadeverzekeraarsDit jaar zijn consumenten positiever over schadeverzekeraars dan in 2011. Uit het jaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) blijkt dat de verzekeringsmaatschappijen gemiddeld een 7,7 van hun klanten krijgen. Vorig jaar was dit cijfer een 7,6. Bij claimende klanten ligt dit cijfer zelfs op een 7,9.

Ongeveer 11.000 klanten van 19 schadeverzekeraars zijn benaderd door onderzoeksbureau Gfk. ZLM werd voor het derde achtereenvolgende jaar tot beste verzekeraar uitgeroepen. De Zeeuwse maatschappij scoort vooral hoog als het om klantvriendelijkheid gaat. 95% van de klanten noemt ZLM klantvriendelijk, waar het gemiddelde van alle onderzochte maatschappijen 75% is.

Verzekering afsluiten

Online via Diks Verzekeringen een autoverzekering afsluiten? Klik hier wanneer u meer informatie zoekt over een autoverzekering of direct de premie wenst te vergelijken.

Bron: Amweb.nl

Vergelijk en sluit autoverzekering