Contactgegevens Diks Verzekeringen

In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus kan het zijn dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Mocht u telefonisch geen contact kunnen krijgen, verwijzen we u graag naar de chat op onze website, Whatsapp of Facebook Messenger. We doen ons uiterste best om iedereen te woord te staan.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vindt u per product de meest gestelde vragen.

Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via Chat, WhatsApp of Messenger.

Chat, WhatsApp of Messenger

Contactformulier

Schade melden

Wijziging doorgeven

Klacht melden

Contactformulier

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein

Postadres

Diks verzekeringen b.v.
Postbus 63
3400 AB IJsselstein

Diks verzekeringen

Klacht melden

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Telefoonnummers

Algemeen telefoonnummer

088-688 3700

Financiën

088-688 3716

Schade

088-688 3717

Motorrijtuigen

088-688 3710

Zakelijke motorrijtuigen

088- 688 3724

Woonverzekeringen

088-688 3711

Zakelijk

088-688 3712

Zorg

088-000 8318

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Algemeen telefoonnummer

088-688 3700

Financiën

088-688 3716

Schade

088-688 3717

Motorrijtuigen

088-688 3710

Zakelijke motorrijtuigen

088- 688 3724

Woonverzekeringen

088-688 3711

Zakelijk

088-688 3712

Zorg

088-000 8318

Bestanden Downloaden of uploaden

Downloads

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.

(Grote) bestanden veilig versleuteld versturen

Wilt u een groot bestand versturen naar ons of wilt u privacy gevoelige data veilig en versleuteld versturen dan kan dat via onze speciale pagina. Klik hier om uw data veilig versleuteld te versturen.

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.

Wilt u een groot bestand versturen naar ons of wilt u privacy gevoelige data veilig en versleuteld versturen dan kan dat via onze speciale pagina. Klik hier om uw data veilig versleuteld te versturen.