Contactgegevens Diks Verzekeringen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vindt u per product de meest gestelde vragen.

Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via Chat, WhatsApp of Messenger.

Chat, WhatsApp of Messenger

Schade melden

Wijziging doorgeven

Klacht melden

Telefoonnummers:

Contactformulier

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Diks verzekeringen b.v.
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein

Postadres

Diks verzekeringen b.v.
Postbus 63
3400 AB IJsselstein

Diks verzekeringen

Klacht melden

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Downloads

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.

Klacht melden

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Downloads

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.