Contactgegevens Diks Verzekeringen
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vindt u per product de meest gestelde vragen.
Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via Chat, WhatsApp of Messenger.
Contactformulier
Bezoekadres
Alleen op afspraak
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein
Postadres
Diks verzekeringen b.v.
Postbus 63
3400 AB IJsselstein
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Algemeen telefoonnummer
088-688 3700
Financiën
088-688 3716
Schade
088-688 3717
Motorrijtuigen
088-688 3710
Zakelijke motorrijtuigen
088- 688 3724
Woonverzekeringen
088-688 3711
Zakelijk
088-688 3712
Zorg
088-000 8318
Hieronder vindt u per verzekeraar het noodnummer. De alarmcentrales van de verzekeraars zijn bij nood 24/7 bereikbaar.
Allianz 020-5929118
Allianz Global Assistance 020-5929292
ASR Reis 030-2567777
ASR 020-6515184
AEGON 088-3440000
Avero Achmea 071-3646200
Nationale Nederlanden 026-4002390
Noordhollandsche van 1816 088-1121816
Reaal 020-6515855
Unigarant 088-2692888
Unigarant Reis 070-3145656
Klaverblad 079-3204704
Rhion 040-7900900
Petplan 020-7220230
Qover 020-5320706
112-schade 088-6520600
DAS 020-6517517
ARAG 033-4342342
SRK 079-3448181
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Algemeen telefoonnummer
088-688 3700
Financiën
088-688 3716
Schade
088-688 3717
Motorrijtuigen
088-688 3710
Zakelijke motorrijtuigen
088- 688 3724
Woonverzekeringen
088-688 3711
Zakelijk
088-688 3712
Zorg
088-000 8318
Hieronder vindt u per verzekeraar het noodnummer. De alarmcentrales van de verzekeraars zijn bij nood 24/7 bereikbaar.
Allianz 020-5929118
Allianz Global Assistance 020-5929292
ASR Reis 030-2567777
ASR 020-6515184
AEGON 088-3440000
Avero Achmea 071-3646200
Nationale Nederlanden 026-4002390
Noordhollandsche van 1816 088-1121816
Reaal 020-6515855
Unigarant 088-2692888
Unigarant Reis 070-3145656
Klaverblad 079-3204704
Rhion 040-7900900
Petplan 020-7220230
Qover 020-5320706
112-schade 088-6520600
DAS 020-6517517
ARAG 033-4342342
SRK 079-3448181
Bestanden Downloaden of uploaden
Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.
Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.
Onze meest gesloten verzekeringen
Verkeer
Vergelijken, verzekeren, ontzorgen
We zijn bereikbaar via Chat, Whatsapp, telefoon of e-mail
Neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten.
Wij zijn er van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 18:00.