Contactgegevens Diks Verzekeringen

In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus kan het zijn dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Mocht u telefonisch geen contact kunnen krijgen, verwijzen we u graag naar de chat op onze website, Whatsapp of Facebook Messenger. We doen ons uiterste best om iedereen te woord te staan.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vindt u per product de meest gestelde vragen.

Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via Chat, WhatsApp of Messenger.

Chat, WhatsApp of Messenger

Contactformulier

Schade melden

Wijziging doorgeven

Klacht melden

Contactformulier

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein

Postadres

Diks verzekeringen b.v.
Postbus 63
3400 AB IJsselstein

Diks verzekeringen

Klacht melden

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Telefoonnummers

Algemeen telefoonnummer

088-688 3700

Financiën

088-688 3716

Schade

088-688 3717

Motorrijtuigen

088-688 3710

Zakelijke motorrijtuigen

088- 688 3724

Woonverzekeringen

088-688 3711

Zakelijk

088-688 3712

Zorg

088-000 8318

Noodnummers

Hieronder vindt u per verzekeraar het noodnummer. De alarmcentrales van de verzekeraars zijn bij nood 24/7 bereikbaar.

Allianz 020-5929118
Allianz Global Assistance 020-5929292
ASR Reis 030-2567777
ASR 020-6515184
AEGON 088-3440000
Avero Achmea 071-3646200
NN 026-4002390
Noordhollandsche van 1816 088-1121816
Reaal 020-6515855
Unigarant 088-2692888
Unigarant Reis 070-3145656
Klaverblad 079-3204704
Rhion 040-7900900
Petplan 020-7220230
Qover 020-5320706
112-schade 088-6520600

DAS 020-6517517
ARAG 033-4342342
SRK 079-3448181

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Diks Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Algemeen telefoonnummer

088-688 3700

Financiën

088-688 3716

Schade

088-688 3717

Motorrijtuigen

088-688 3710

Zakelijke motorrijtuigen

088- 688 3724

Woonverzekeringen

088-688 3711

Zakelijk

088-688 3712

Zorg

088-000 8318

Hieronder vindt u per verzekeraar het noodnummer. De alarmcentrales van de verzekeraars zijn bij nood 24/7 bereikbaar.

Allianz 020-5929118
Allianz Global Assistance 020-5929292
ASR Reis 030-2567777
ASR 020-6515184
AEGON 088-3440000
Avero Achmea 071-3646200
NN 026-4002390
Noordhollandsche van 1816 088-1121816
Reaal 020-6515855
Unigarant 088-2692888
Unigarant Reis 070-3145656
Klaverblad 079-3204704
Rhion 040-7900900
Petplan 020-7220230
Qover 020-5320706
112-schade 088-6520600

DAS 020-6517517
ARAG 033-4342342
SRK 079-3448181

Bestanden Downloaden of uploaden

Downloads

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.