Auto winnaar ‘Mijn Eerste Auto’-actie levenslang verzekerd

Op 29 januari 2013 overhandigde Diks Verzekeringen een cheque aan Mevrouw I. Willems uit Tienray. Zij won de hoofdprijs van de social media actie ‘Mijn Eerste Auto’ en krijgt daarmee een levenslange gratis autoverzekering voor haar huidige auto.
Deelnemers konden van 1 oktober t/m 21 december 2012 op de speciale ‘Mijn Eerste Auto’-pagina op Facebook de leukste herinnering aan hun eerste auto plaatsen, desgewenst voorzien van een foto of video. Iedere week werd er een prijs uitgereikt voor de meest originele inzending en het hoogste aantal ‘likes’. De hoofdprijs werd gewonnen door mevrouw Willems.

Blij verrast

Mevrouw Willems is blij verrast met de hoofdprijs: Eerder in de wedstrijd won ik al een e-reader als weekprijs en nu is mijn auto met de hoofdprijs ook nog levenslang verzekerd. Met een origineel verhaal over haar toenmalige Kever, dat bij velen in de smaak viel en daardoor veel ‘likes’ kreeg, sleepte mevrouw Willems de hoofdprijs in de wacht.

Geslaagde marketingcampagne

De marketingcampagne van Diks Verzekeringen bleek een succes; er werden in totaal 1.560.000 Nederlanders bereikt. Hiermee werd het gestelde doel -meer naamsbekendheid- behaald. De afgelopen drie maanden heeft Diks Verzekeringen ruim 200 inzendingen ontvangen.
Ook leverde de ‘Mijn Eerste Auto’-pagina meer dan 1.886.400 pageviews en 1221 ‘likes’ op. De actie was populair zowel bij mannen (56%) als bij vrouwen (44%), met name in de leeftijdscategorie 25-34 jaar (15,2% man, 9,7% vrouw).

Diks Verzekeringen

Diks Verzekeringen is een onafhankelijke tussenpersoon met meer dan 40 jaar ervaring en is sinds
16 jaar een objectieve prijsvergelijker op Internet. Diks is met haar 35 medewerkers voor de consument altijd op zoek naar de beste prijs/kwaliteit-producten en biedt, naast een snelle digitale service, ook 24/7 telefonische bereikbaarheid. De Thuiswinkel publieksprijs ging in 2012 naar Diks.nl in de categorieën Financiële Dienstverlener en Vergelijkingssite.